El proper dissabte 07 de Juny et proposem la següent sortida a Montserrat.
Aquesta sortida és una caminada força còmoda i fàcil, tot i que intensa de pujada, amb un bon tram de grimpades i desgrimpades molt senzilles i sense perill.
Sortirem de Collbató per anar pujant per la drecera de Fra Garí fins l’ermita de Sant Joan, Sant Onofre i les restes de Santa Magdalena. Finalment, d’aquí pujarem a la Miranda de Santa Magdalena (1132 m.). Després baixarem pel camí nou de Sant Jeroni fins el Pla de Sant Miquel i d’aquí tornarem pel camí de les bateries fisn la drecera de Fra Garí i desfarem el tram de camí fins a Collbató.
Dins de l’enllaç trobareu també les fitxes i informació per descarregar amb totes les especificacions de la sortida.
**MOLT IMPORTANT: LA INSCRIPCIÓ NOMÉS QUEDA FORMALITZADA QUAN ES REP LA CONFIRMACIÓ AL FINALITZAR EL PROCÉS EN PANTALLA I PER CORREU ELECTRÒNIC, EN CAS DE NO REBRE-LA POSEU-VOS INMEDIATAMENT EN CONTACTE AMB EL RESPONSABLE DE L’ACTIVITAT**
El pagament es por fer:
- Paypal, targeta bancaria , …
NORMES BÀSIQUES:
- Seguir qualsevol indicació dels responsables de la sortida.
- Durant la sortida es posa un responsable a la capçalera i un altre a la cua. No es pot avançar al de capçalera, en cas de tenir que sortir del camí ho haurem de assenyalar-ho deixant la motxilla o avisant al responsable.
- Les deixalles les retornarem amb nosaltres fins a trobar un contenidor o fins a casa si fos necessari.
Els responsables de la sortida podran: suspendre o modificar el recorregut si ho consideren recomanable.
També estan autoritzats a no admetre a persones que incompleixin les normes bàsiques o que no portin l’equipament adient a la sortida.
La entitat es reserva el dret d’admissió a la activitat a les persones que en anteriors sortides hagin incomplert les normes bàsiques.
Salutacions,
UE El Prat

Els comentaris estan tancats